Teatro “El León Cuadrado”

El martes 31 de octubre, los niños más pequeños del colegio asistieron a la representación teatral “El León Cuadrado”. Una obra protagonizada por David González, presentador durante seis años del Canal Disney (Playhouse Disney).

21 Noviembre 2017

THEATER “THE SQUARE LION”

On Tuesday, October 31st, the youngest children of the school attended a theatrical performance called "The Square Lion". A play starring David González, presenter of Disney Channel for six years (Playhouse Disney).

El “León Cuadrado” nos fue enseñando animales, colores, números, figuras geométricas… Todo esto animado con distintas canciones populares versionadas, con las que bailamos, reímos, cantamos, e incluso pudimos disfrutar de una lluvia de pompas de jabón y mucha magia.

The "Square Lion" taught about animals, colors, numbers, geometric figures ... All of this followed with different versioned of popular songs, with which we danced, laughed, sang, and even could enjoy a rain of soap bubbles and a lot of magic.

Un espectáculo dedicado a los alumnos de 1 y 2 años que disfrutaron enormemente.

A show meant for one and two years old students who enjoyed enormously.