Teatro “El Canguro Mágico”

23 Marzo 2017

El pasado viernes 10 de marzo vino al colegio Javier Tonda a representar una obra de teatro a los alumnos de tres años. Todos pudimos disfrutar de una divertida obra musical, “El canguro músico”.

On 10th March last, Javier Tonda came to the school to perform a play for our three years old children. We all enjoyed a funny musical work, "The Kangaroo Musician".

Durante una hora los niños rieron y se quedaron asombrados con este peculiar canguro y su manera de tocar el saxofón. Los niños se portaron fenomenal, se mostraron muy participativos y atentos convirtiéndose en un público ejemplar.

The children enjoyed and laughed around one hour and they were amazed by this peculiar kangaroo and his way of playing the saxophone. The children were very participative and attentive becoming an exemplary public.

Sin duda fue una mañana muy divertida y positiva donde los niños no sólo aprendieron de música sino también a entender la importancia de saber escuchar.

It was certainly a very fun and positive morning where the children not only learned from music but also they understood the importance of listening.

Gracias a Javier Tonda por hacernos pasar un rato ¡TAN DIVERTIDO!

Thanks to Javier Tonda for this good time! It was hilarious!