“Malvados De Cuento”

11 Abril 2016

Con motivo del fin de proyecto “Cuentos y malvados”, el pasado 4 de marzo, los alumnos de 3 años, vinieron disfrazados de personajes de cuentos.

“FAIRY TALE WICKED”

On the occasion of the end of the project “Fairy Tale Wicked”, last March 4th, our three years old students disguised as fairy tale characters.

A primera hora comenzaron a llegar príncipes y princesas, Caperucita Roja, duendes, hadas, piratas, vaqueros y algún que otro lobo.

At the beginning of the morning, some princes, princess, little red riding hoods, goblins, fairies, pirates, cowboys and wolves started to arrive at the school!

Los alumnos equipados con sus mejores disfraces disfrutaron todos juntos bailando y cantando canciones típicas de los cuentos infantiles y disfrutaron de una jornada llena de divertidas actividades.

All the children, dressed up in their best costumes and they enjoyed dancing and singing some fairy tale songs. They had a lot of fun with the different activities.

Al finalizar el día, todos los alumnos salieron muy cansados, pero con una sonrisa muy grande.

By the end of the school day, the children were really tired but all of them got a smile on their faces!