GRANJA ESCUELA

12 Junio 2018

Granja Escuela el Álamo

El Álamo School Farm

Los alumnos de 3 años han visitado la granja escuela el álamo. Allí pudieron realizar varios talleres como elaborar galletas y mantequilla. Al finalizar la visita se lo llevan a casa.

Three year old students visited the El Álamo school farm. They made several workshops there such as: biscuits and butter. At the end of the visit they took them to their houses.

También tuvieron la oportunidad de montar en Pony y conocer un poco más sobre ellos. Así como ver y tocar otro tipo de animales como conejos, gamos, cobayas, cabras… y saber más sobre su alimentación y cuidado.

They also had the opportunity to ride a Pony and get to know a little more about them. Moreover, they saw and touched other type of animals like rabbits, deer, guinea pigs, goats... and know more about their food and care.

No sólo tuvieron la oportunidad de conocer un poco más sobre los animales sino que también visitaron un huerto y aprendieron más sobre las diferentes variedades de hortalizas y vegetales.

They not only had the opportunity to know a little more about the animals, but they also visited a garden and learned more about the different varieties of vegetables.

Nuestros alumnos disfrutaron de un día muy bonito con un buen tiempo en un entorno fuera de lo común.

Our students enjoyed a very nice day with a good time in an extraordinary environment.