Festival de Navidad Infantil

15 Enero 2015

Este mes de Diciembre los alumnos de Nido e Infantil del colegio Torrevilano han podido representar sus bailes y villancicos de Navidad.

CHRISTMAS FESTIVAL

During the month of December, the nursery and pre-primary students of Torrevilano school have performed and danced their dances and Christmas carols.

Estuvimos ensayando mucho y con mucha ilusión para que todo saliera muy bonito y os gustara a todos. El día del festival llegaron al cole con sus padres muy nerviosos pero con muchas ganas de enseñaros todo lo que habían trabajado.

We have been rehearsing a lot and with lots of enthusiasm because we wanted everything to turn out great, and that everyone would enjoy it. On the day of the festival they arrived with their parents, very nervous, but really looking forward to showing everyone what they had worked so hard on.

Los alumnos se disfrazaron de marineros, burritos, cocineros, pastores, relojes, regalos, maquinistas, muñecas, ángeles, bolas de Navidad, campanas, estrellas e incluso algunos alumnos fueron vestidos muy muy elegantes ¡¡¡¡vamos que todos iban muy guapos!!!!, lo hicieron muy bien y nos lo pasamos fenomenal.

The students were dressed as sailors, donkeys, chefs, shepherds, clocks, presents, train drivers, dolls, angels, Christmas balls, bells, stars … They all looked so great! They all did really well, and we had a great time!