Festival de Navidad

26 Enero 2017

El pasado 17 de Diciembre tuvo lugar el emocionante Festival de Navidad del colegio.

Christmas Festival

On 17th december last, took place the exciting Christmas Festival of the school.

Este año presentado por dos alumnos de la ESO que nos adentraron en la magia de la Navidad.

This year it was presented by two of our high school students who introduced us magic of Christmas.

Nervios, ilusión y mucho esfuerzo demostraron los más pequeños formando auténticos belenes vivientes en sus aulas y los alumnos de nido 2años disfrazados de estrellas, burritos, árboles y pastores deleitaron con sus bailes a las familias.

The Little ones of the school showed us a lot of effort, nerves and enthusiasm forming authentic living nativity scene in their classrooms. Also the children of 2 years old dressed up as stars, donkeys, trees and shepherds deleighted us with their beautiful dances.

A continuación comenzaron en el polideportivo los alumnos de 3, 4 y 5 años recordando los villancicos tradicionales disfrazados de campana, pastores, Reyes Magos, San José .. Todos nuestros alumnos con mucho esfuerzo y emoción supieron recrear la magia, ilusión que es la ¡ Navidad!.

Later on , the students of 3, 4 and 5 years old began to remember the traditional Christmas carols dressed up as bells, shepherds, the three wise men, Saint Joseph… All our students with much effort and emotion knew how to recreate the magic, illusion of Christmas!.

Las familias también pudieron disfrutar de una chocolatada solidaria mientras disfrutaban de este día tan entrañable para todos.

Families could also enjoy a charity chocolate feast while they enjoyed a lovely day , so special to everyone.